Selamat datang ke Sistem Maklumbalas Pelanggan UCAM (SMP). Sistem ini adalah saluran dalam talian untuk menguruskan maklum balas seperti aduan, , pertanyaan serta cadangan daripada pelajar dan orang awam berkenaan perkhidmatan UCAM

Pastikan maklumat lengkap diisi bagi tujuan tindakan siasatan dan penyampaian maklumat kepada anda. Pihak kami berhak untuk tidak melayan mana-mana maklumbalas yang tidak jelas / sahih.
Semua aduan akan disiasat dalam tempoh 14 hari bekerja dan maklumat pengadu akan dirahsiakan. Sila hubungi kami sekiranya anda tidak menerima maklumbalas di talian 06-5529227.
Terima kasih kerana mengakses sistem ini. Maklum balas anda amat penting untuk meningkatkan mutu perkhidmatan UCAM.

Borang Aduan / Cadangan / PertanyaanSemak Status Aduan / Cadangan / Pertanyaan
Borang Aduan / Cadangan / Pertanyaan
   
Tarikh : 2017-10-23
Jenis :
Nama :
No. Telefon :
No KP :
  No kad pengenalam diperlukan untuk membuat semakan terhadapat aduan / cadangan / pertanyaan yang anda kemukakan. Harap maklum.
Email :
  Sila masukan email yang boleh dihubungi kerana email akan dihantar kepada anda apabila terdapat respond daripada pihak Kolej RISDA
Keterangan :
- PERLU diisi.